Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Skulle du ikke finde svar på dit spørgsmål her, så skriv endelig til os.

Vil vil forsøge at besvare alle spørgsmål, efter bedste evne!

 

”Hvorfor skal jeg betale fragt?”

Du betaler fragt som en del af de omkostninger det koster, at håndtere, pakke og sende en lastbil ud til dig i alle dele af landet (dog kun bro faste Øer)


”Må jeg hente min bestilling selv?”

Nej, alle ordrer bliver leveret af vores egne fragtmænd.


”Har i en butik eller et showroom, så jeg kan kigge på produkterne?”

Vi er udelukkende en webshop og har hverken en fysisk butik eller et showroom. Vi har et transitlager, hvor vi sender alle vores produkter fra.


”Skal jeg selv samle mine ting?”

Ja, du skal selv samle og montere dine produkter. Der er dog nogle produkter der kommer samlet. Vi anbefaler man er 2 personer om at samle et møbel.


”Kan i samle/montere min bestilling?”

Nej, vi tilbyder ikke montering på nuværende tidspunkt.


Noget af det jeg har modtaget er gået i stykker, hvad gør jeg?”

Tag et billede af den beskadigede ”del” og send til os. Vi vil sende en ny del så hurtigt som muligt. Da vi ikke har alle dele på lager, kan der forekomme få ugers leveringstid. Hvis du selv er skyld i en beskadiget del, erstattes den for egen regning.

Vi vil derefter forsøge at sende dig en ny plade/del, så hurtigt som vi nu kan.


”Jeg har set et produkt, men ønsker en anden farve, har i det?”

Som udgangspunkt har vi de varer som du ser på hjemmesiden. Du er dog altid velkommen til at lave en forespørgsel på et produkt, i en anden farve, så vil vi undersøge nærmere.



Fandt du ikke de svar du søgte, er du meget velkommen til at ringe eller sende os en e-mail.